امیدان منظومه گسترش اطلاعات

خانه تماس با ما
امگا رویای شما را تجسم می بخشد
مشتری مداری ، فناوریهای روز دنیا ، خدمات گسترده پس از فروش

تابلو ترافیک نما


10
مرداد
1395

ipas

استان لرستان با دارا بودن مناظر طبیعی بسیار زیبا و همچنین وجود بناها و آثار تاریخی با ارزش جزو قطب های گردشگری پرطرفدار می باشد، به همین دلیل مسیر خرم آباد به بروجرد با بار ترافیکی شدیدی مواجه است.

اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان لرستان با همکاری شرکت امگا اقدام به نصب تابلویی در ابعاد 4×5 متر به صورت کناره ای در محل پلیس راه خرم آباد – بروجرد نمود.

.

ویدئووال امگا در نمایشگاه ایپاس 2012

کنترلر مرکزی این تابلو به صورت بر خط (آنلاین) با مرکز کنترل تابلو در ارتباط بوده و به دو صورت می تواند وضعیت ترافیکی محور ها را با تغییر رنگ نمایش دهد.

1- بصورت خودکار : اطلاعات بصورت آنلاین از تردد شمار های مستقر در  مسیر ها را دریافت و بر روی تابلو با تغییر رنگ بصورت گرافیکی نمایش می دهد.                     2-بصورت دستی : در مواقعی که تردد شمار به هر دلیلی از دسترس خارج شود کاربر می تواند بصورت دستی وضعیت ترافیکی را به دلخواه خود تغییر دهد.

در هر تابلو یک رابط کاربری به صورت web page  و با وارد کردن آدرس آی پی تابلو در نظر  گرفته شده که از هر جایی (که اینترنت برقرار باشد) بصورت بر خط با سرور مرکز کنترل تابلو در ارتباط بوده و وضعیت لحظه به لحظه تابلو را به کاربر نمایش می دهد، همچنین از طریق این رابط، کابر می تواند حالت کارکرد یک قسمت از مسیر  را تغییر داده و یا بصورت خودکار در آورد.

تابلوهای ترافیک نمای در مسیرهای پرتردد کشور برای نمایش آنلاین اطلاعات مسیر و نمایش وضعیت ترافیکی و زمان لازم برایی سفر، نصب می گردد

ویدئووال امگا در نمایشگاه ایپاس

  1. برخی از  قابلیت های تابلو:
  2. - امکان ارسال اطلاعات و دریافت گزارش در حال نمایش
  3. -امکان کنترل و زمان بندی تنظیم  شدت نور تابلو
  4. -امکان نمایش خرابی ها و عیب یابی اولیه بصورت دیداریو برای هر مسیر 
  5. -قابلیت گزارش گیری بر اساس فیلتر های مختلف

ویدئووال امگا در نمایشگاه